BREATH OF LIFE

خرید بک لینک
چند روزه حس میکنم بقیه ازم بدشون میاد. البته نه همه، یه تعداد خاص. میدونم افکارشون ناشی از یه جور سوتفاهمه. نمیفهمن منظور و دلیل کارا و رفتارامو، واسه همینم بدترین ممکن رو برداشت میکنن. اگرچه یجورایی دیگه خودمم نمیدونم چیکار دارم میکنم. چی میگم، یا چی میخوام. یه تغییرات بزرگی کردم تو این مدت که حالا دارم حسش میکنم، عجیبه واسم، اما دلم نمیخواد عوض شم. با اینکه میدونم بعضی ربتارام بده، اما دلم نمیخواد عوضـشون کنم. یجورایی شاید لجم میگیره، از اینکه فک میکنن یه سری رفتارا رو انجام میدم تا بگم من فرق دارم :| بدم میاد از اینکه فک میکنن یه حرفاییو میزنم ک بهشو BREATH OF LIFE...

ما را در سایت BREATH OF LIFE دنبال می‌کنید

برچسب: i just want to live by myself, نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 17:21

صفحه بندی